Thursday 25 February 2010

I'm scared...

Models Own heeft mijn gedachten gelezen... *zet aluhoedje op*

Models Own read my mind... *puts on tinfoil hat*



Zie je?! Paarse modderkleur! Ze weten het!
Dit is een van de lakjes die ik van IceRozie heb gekregen voor mijn verjaardag. Prachtig! I kon er niet eens overheen konadden. Je moet niet rommelen met perfectie.

See what I mean?! Purple Mud! They know!
This is one of the polishes IceRozie gave me for my birthday. Beautiful! I couldn't even konad over it. You shouldn't mess with perfection.




De naam is Purple Grey and dat klopt precies. Prachtige rijke mooie modderige paars-grijs. Als ik Models Own om haar hand zou vragen zou ik dan met haar mogen trouwen?

The name is Purple Grey and it is just that. Gorgeous lushious beautiful muddy purple grey. If I would ask Models Own for her hand, do you think they will let me marry her?

No comments:

Post a Comment